Thursday 17 September 2015

úgy ütsz mint egy pina

Haha, mondtam hogy a fiatalok szarok, nem látnak tovább az orruknál és fel se fogják a sok ravasz hazudozó őket uganúgy át fogja verni... no de ne szaladjunk annyira előre, mindent a maga idejében. Nem hagyok törlesztetlen számlát ezt megígérem.
Végés jön megint egyre masszívabban, egyre mélyebbre. Megint buktatok egy igen fontos embert... hiába a magaslabda adja magát még a teniszben is... :-D Egyenlőre kicserélgetitek, de nem olyan sokára ez kevés lesz már, majd amikor kéne a gyors intel de nem megy, mert nem tudtátok pótolni a képességet, csak csapatokkal, amik lassabbak ha nincsenek jól összehangolva hibáznak egy csomót.
Szóval a magyarnak hazudott rendőr segg kinyílvánította a foga fehérét, igaz olyan mint a libafos, de ezért elég kellemetlen, mert majdnem majdnem megvolt, tényleg majdnem átbillentem.
Épp csak egy pici kellett volna. De sebaj akkor megyünk vissza  a régi kerékvágásba, volt már ilyen egy párszor, most megint kell a mankó nekem, ha nem akarok visszamenni, bár most már nem is tudom eldönteni se.
Csak a holtpontról kéne kimozdítani, várom paksot szép lesz ez a környék, elegem van belőlük mindből szóval ha nem térnek magukhoz akkor mennek. Először is itt akartam megoldani, most már nem lesz alkudozás. Megdolgoztak érte.
Egyenlőre fegyvertelen ez az emberfolyam, de még lehet ez is másképpen...
Még mindig ingadozok, de én tovább nyomom. Akkor megyek vissza, ha nincs más út nyitva és nincs csak ál és hazugságok vannak. Manipuláció és terelgetés. Ebből meg nem kérek.

No comments: