Friday 6 March 2015

discovery

Te ezek nem hiszi még mindig el. Nem értem. Ezek szerint nem áramlik az info. Elszigetelődtek ők is, mi is. Megint a Rotchild-félék röhögnek a markukba és zsebelik a pénzt. No sebaj. Az ilyen helyzet mindíg törvényszerűen komoly konfliktushoz vezet. S a tények tények. A felső vezetői körök már tudják hogy mi a helyzet, de valamiért hallgatnak. Valószínűnek tartom hogy emésztenek meg elemeznek. Próbálják megemészteni a megemészthetetlnet. Hogy akkor most mi is a valóság. Merthogy tényleg ott voltam, tényleg vannak bizonyítékok - tárgyi és szemtanúi, fotók, videók hangfelvételek, nem beszélve a mintaelemzésekről. Viszont a békát nehéz lenyelni, mert ezzel együtt a büszkeségüknek is annyi. Másrészt pedig a világnézetük és a világról alkotott tudásuk is megroskadt a legtöbbjüknek. "De hát ez lehetetlen..."
---
ja a csisztu is para. őszólt utánam hogy ennék-e embert. Rögtön "mondtam" is neki hogy le fogom őket vadászni. Akkor nagyon benne volt ám. Nem megjátszotta hogy utál, hanem utált és élvezettel kínzott ezzel a kérdéssel és másokkal is. Aztán asszem jól megijedt vagy mi. Nem tudom. Majd elmondja. Aztán mondtam neki hogy nem fogja őket békén hagyni. És akkor lépni kell. mondtam azt is hogy ha mindent úgy csinálnak ahogy mondtam akkor segítünk. El lesz takarítva.
---
Még mindig folyamatosan basztatnak valamivel. ultrahang, valami elektronágyú szerű szar, néha rádiófreki többnyire egyszerre mind. Most előkerült valamelyik szarrágó már valami nagyon kis méretű tüskével is a piko szférában. Kurvára elegem van belőletek. szarrházik.
Ma valamelyik beszólt, hogy én nulla vagyok nélkülük. Hahaha. Hogy az a csávó mekkora nulla azt fel se tudja fogni. De nem fog sokáig ugatni ő se. már megvan s mennek érte a többiek. hallod bunkó? Tudod a helyzet az hogy én nem attól vagyok nagy hogy meg tudok ölni valakit, vagy fel tudok bosszantani valakit. Én attól vagyok nagy hogy én értek az emberi pszichéhez a legjobban ezen a planétán és hajlandó vagyok felelősséget vállalni azokért akik hajlandóak követni a józanság egyszerű programját. Akik hajlandóak szembenézni a természet valóságával és megismerni a törvényszerűségeit és tisztelettel azok szerint élni.
Elég sok embernek segítettem az elmúlt 35 év során - és elég sok ezek közül tudja mit vállaltam. És elég sok ezek közül továbbadta a tudását és elég sokaknak jelent ez olyan többletet ami iszonyú dolgok elviselésére és iszonyú erőfeszítésekre teszi őket képessé.
Ezek az emberek hajlandóak akár meghalni is - nem csak ölni. És megtalálnak bárkit. És meg is keresik azokat akik rám akaszkodnak. No nem csak ezért mert személyi kultusz vagy ilyesmi, hanem mert a vadaknak meg kell tanítani hogy józan ember nem préda. Ez egészen addig így fog menni amíg meg nem értitek - bele nem ég az agyatokba, a tudatalattitokba hogy ez így van. Aki ezt az egyszerű programot követi minden tettével és akaratával az józanodik és védett. A józanság 12 lépéséről van szó - persze nem a tehetetlenség lépéseiről ahogy a mosszad itt mo-n azt elterjesztette, hanem a hatalom határainak felismeréséről, a spiritualitásról és a felelősségvállalásról, a legmélyebb őszinteség életformájáról.
Egyszerű vadásztövény ez. Ha a vad emberre kezd vadászni akkor meg kell keresni és meg kell ölni. Ez fog veletek is történni. Az emberi psziché noha bonyolultabb mint az állati, de semmivel sem különb és bizonyos alap dolgokban pontosan ugyanúgy működik. Nem ti vagytok az első csoport. És azok is le lesznek vadászva akik fizetnek érte. Azok is akik a parancsot adják. És nem csak miattam. Hanem mindenki miatt aki majd utánunk jön és élni akar és józan életet akar élni.
Egyszerű dolog ez. Sajnos kényszerűség. Másképp sajnos nem lesz változás a föld bolygón csak így. Aki úgy gondolja hogy ez elkerülhető az téved vagy szándékosan az agylúgozottaknak valami félreterelő műsort gyárt. Ez a törvény azokra is vonatkozi akik teliszarják a vizeinket meg a levegőt. mert mi védjök egymást, önmagunkat s az élőhelyünket. Igen. Megvédjük. A gyilkolás tehát marad. Egészen addig amíg ezeket az alapvető értékeket mindenki el nem fogadja - kényszerűségből vagy önként mindegy. Ez így lesz. És aki ellene megy az meghal.
---
CSZS: azért hagytalak egyedül benneteket a döntésben, mert meg kellett nektek is tanulni a kegyetlenséget az igaztalan támadással szemben. Át kellett élnetek azt ami engem is azzá tett ami lettem. Másképpen soha nem értettétek volna meg miért mondom azt amit mondok. (na és egy kicsit bosszú is...) Meg kellett élnetek, tapasztalnotok milyen az amikor egy torz gondolkodású ember nem hagy benneteket élni. Meg kellett élnetek azt a pillanatot amikor kimondjátok: vagy ő vagy mi pusztulunk el. Bele kellett mennetek a saját elhatározásotokból a biztonság halovány reménye nélkül. Most már értitek hogy min mentem keresztül sokszor hetente, naponta és volt hogy naponta több alkalommal (az életemért gyilkolva, hogy befejezhessem amit elkezdtem) miközben ráadásul más parafenomének betörtek az elmémbe és afelől érdeklődtek hogy ennék-e embert (merthogy ez te voltál Zsuzsa). Próbáltam megoldást találni hogyan változtassunk a rendszeren, próbáltam kimenteni azokat akik már eleget szenvedtek, a többi meg sportot csinált abból hogy megölte az embereimet, akiknek segíteni próbáltam, és akikre számítottam volna. Akik már döntöttek hogy elég volt a mocsokból és hajlandóak voltak a józan gondoldokásra és cselekvésre. Közben pedig mások akik még csak akkor kerültek bele a rendszerbe és élvezték a hatalmat, a trükköket - állandóan megpróbáltak elpusztítani és egyéb szarházi megaláztatásokon kersztülnyomni hogy irányíthatóvá tegyenek, megalázzanak ésvagy elpusztítsanak. És mindeközben emlékeznem kellett mit csinálok, de úgy hogy közben ne áruljak el senkit aki már kiszállna, de még nem volt elég erős hogy életben maradhasson. És közben ott voltatok ti parafenoménok akik gyilkoltátok a szeretteimet. És ennek ellenére életben hagytalak benneteket is.
Ez a tudatállapot az ami a teljes őrületbe viszi az egyént. Ha valaki hosszú időt kénytelen eltölteni benne - van egy pont ahonnan nincs többé visszaút. Engem az emberi teherbírás sokszorosán is túlnyomtak. Nem tudod elképzelni sem a teher mértékét amin én átmentem. Az emlékezettörlés segített ugyan, de az emberi psziché soha nem felejt véglegesen. most már értetek engem. Sajnálom hogy kersztül kellett ezen menetek, de ennek így kellett lennie. Azon dolgozok hogy ez a világ végleg elsüllyedjen és egy új élhető világ emelkedjék a helyére. Ahol az igen igen és a nem nem - és vannak ésszerű szabályok, van valódi szeretet és őszinteség. Nem kell tökéletesnek lenni, de következetesnek igen. Az irány számít jobban, nem az hogy honnan indultál - az is számít persze hogy hol tartasz, de az irány a legfontosabb. Örülök hogy ti éltek. Ha nem teszitek meg megölt volna benneteket. Remélem ez olyan lecke volt nektek ami élethosszra segített alátámasztani a döntésteket, mert nem fogok második esélyt hagyni nektek. A következő "botlás" halállal fog végződni a részetekről - remélem megértitek hogy nekem már nincs több a türelemből.
---
Két gyógyszertárban is hazudtak nekem a tiszta borkőről. Azt mondták nincs és közben volt nekik. És ha volt nekik akkor árulják is valakiknek. Ez azt jelenti hogy benne vannak a mocsokhálózatban. És felelősek az ultrahagnos fegyver által okozott "influenza" tevékeny létrehozásáért és abból való profitálásért. És felelni is fognak.
---
Mellesleg nem is tudtam volna segíteni személyesen. Nem vagyok olyan állapotban, vagy helyzetben inkább. Nem is tudom. Az erő még megvan, csak valahogy a lelkesedés nincs már.
---
the space shuttle program full of deception each record made public is mixed up on the timeline, the names are mixed up the facts belong to different missions - You guys still didn't learn a bit, didn't you. We made history, after 1996 they where about to make it a commercial line up to the moon, but they failed. You never made a successful trip with man on board after the team was disbanded. That team worked just like some strong family. I miss that. We shared all technical details you told them how we did things - and yet the performance had never been repeted again. If you didn't figured yet out why, I'll write it down. We let the thing come into our community which some of us called a greater power, some of us a higher power, some used the loaded word god, some just said us - but there was omething more than just a group of people, more than pure professionalism or perfectionism. meetings all around about home problems, dreams, technical peroblems, playroom, excercise - lots of experience what would be normal in a healthy community. How life should be. And all this was possible because we all put our life on the line. ok many of you not voluntarily but we did - and finally they got to some understanding too. So this was huge to mee too - even if I cannot remember a thing, or just a few bits.
But still secrecy... come on...
---
WE have to start talking. Not the bloody part, the facts. To realease more evidences to prove to the people what is going on. I know i am unpatient but this is a must - ok I admit you have to know when to start. But come on. Push it a bit.

No comments: