Tuesday 24 March 2015

barátok

igen hát lassan lehull az álarc a "barátaimról" és mind meglátjátok mennyire rohadt gondolkodás lapul aza rcuk mögött, míg kifelé szépnek és jónak mutatják magukat, mert abból amit tőlem tanultak csak azt vették át ami az álcázáshoz és becsapáshoz kell nekik hogy a szaros uralmi törekvéseiket kielégítsék, és abból amit az értékrendről tanítottam próbáltam tanítani semmit vagy csak annyit ami ahhoz kell hogy a nagy tömeget át tudják verni, meg tudják nyerni és megvezetni...
---
Kezdetben tulajdonképpen csk azok segítettek őszintén akiket a legmélyebb mocsokból segítettem ki. (sok ismerős arcot fedezhetsz fel a szarvasos sátánista képeken - felépülők - pl sanci, hanga, józsi, stb...) SEgítettek mert ők nyertek azzal hogy segítettem nekik. Miután közzé tettem mit akarok csinálni azután a sátásista féreghorda tulajdonképpen közös erővel esett nekem. Ahogy csak tudtak támadtak. Nemrég láttam azt a csávót akit gyermekkorától kezdve arra képeztek ki hogy engem elkapjon. A csontozatát olyan erősre táplálták hogy egy teherautó sem törné el. CSak időközben ugye ő gyűjtötte az infókat rólam és rádöbbent arra amit még szok sem akartak megérteni akik őt kiképezték: hogy nem én vagyok a rossz. Azt még csak most kezdi felfogni hogy azok akik őt kiképezték - ők a sátáni hatalom imádói. Gyakorlatilag megértette azt hogy mit próbálok véghezvinni.
Kurvák, képzett gyilkosok, olyanok akik valódi kínzásokat videóztak le és eladták a feketepiacon, emberkereskedők, drogkereskedők, tolvajok, gyakorlatilag azok akit a szélesebb társadalom alja népnek neveznek.
Számtalan alkalommal kértem segítséget az úgymond normális emberektől, de senki nem mozdult meg. Senki. nagyon sokáig. Nem volt más választásom hát segítettem és dolgoztam azokkal akikkel tudtam, akik hajlandóak voltak személyesen megkeresni és odafigyelni alávetni magukat annak amit kértem. Aki őszinte volt velem az valódi fejlődésen ment keresztül. Aki hazudott azt valahogy megszivattam. Aki nekem támadott azt megöltem.
---
A barátok akik soha nem oltak a barátaim. Ha találkozunk akkor mosolygok köszönönk és kedvesen elcsevegünk és soha egy igaz szót nem mondanak és soha nem is tették ezt. Na jó egyszer kétszer talán igen. Egyszer kétszer áttört az elméjük legmélyére afelismerés hogy tényleg azt akarom hogy mindenki jól élhessen - de azután rögtön elborult az elméjük és fordultak egy: nekik úgy jó ha másokat szadizhatnak és gyilkolhatnak kedvükre, fosztogathatnak és van alattuk egy réteg akiket arra kényszeríthetnek amire csak akarják, mert a nyomor rákényszeríti az embereket olyan dologra is amit egyébként soha nem tennének meg.
---
Közben persze valaki segített. De mindek és ki volt az? És miért is nem segít rendesen ahogy kell? Még mindig nem értik. Még mindig nem fogták fel, hogy a szelíd megjelenés és az alapkarakter amiben elkezdtem ezt a munkát csak álca, pihenőjelmez volt annak idején - persze soha nem volt az, hiszen tudtam hogy a legsűrűjébe fogok bekerülni s felkészültünk rá.
---
Azt mondják hogy mind túlélte a céllövős gyakorlatot. Ha jól emlékszem akkor az első munkám volt. Chipet aki a trénerem volt őt próbáltam "feltörni" és beavatni a valódi szeretet misztériumába. Ő egy sátánista közösség trénere volt. Gyilkolni tanított. Nagyon értett hozzá. Úgy kellett odakerülnöm hogy már akkor tudnom kellett mindent a gyilkolásról, ha kell akkor meg tudjam magamat védeni és őt elpusztítani, ha kell. Jó volna valami megerősítés erről, de tudom hogy nem fogjátok ezt megerősíteni.
---
Rettenetesen elegem van. Az érzékeimet állandóan manipulálják, alégzőszerveimet, a lábaim, az izmaim, a fogsorom, a fejem - a legprofibbak próbálnak állandó jelleggel megtéveszteni, néha rövid távon sikerrel hosszabb távon sikertelenül. Idővel mindig visszatérnek az emlékeim a valódiak - még a manipulált dolgok ellenére is.
A légzőszerveimet azért támadják nagyon mert így felébredek és visszatérek az eredeti karakterhez, ami igen kegyetlenül elbánik mindenkivel aki megpróbált keresztbe tenni nekem. Nem lesz zsidó világuralom. Nem kell a világnak a szarházik uralma. Olyan rend kell ami mindenkinek jó kivétel nélkül. Az olyan rend ami csak a szarházikank jó nem fog kialakulni, ha mégis akkor elpusztul ez a bolygó. De ezt már annyiszor leíram elmondtam lassan unalmassá válik. Tényleg de még most sem fogják fel hogy nem kamu amit mondtam. pedig már mennyi mindent megmutattam nekik abból amit csináltam, amit én találtam ki és én fejlesztettem, és ennek ellenére még mindig nem fogják fel.
Ez számomra felfoghatatlan. És ha ez őket nem érdekli - márpedig nem érdekli őket - akkor hol a többi aki lépne és cselekedne. Nincsenek? Akkor miről beszélünk?
---
Csodaszarvas és a sátáni szimbolika. Úgy tűnik nem véletlen az hogy a magyar nép elbukott. Most kezdek arra rádöbbenni hogy a magyar nép attól lettannak idején olyan hatalmas, mint a római birodalom - mert a sátánizmus gyökereiről szívta a hatalmát.
A véráldozat, a fosztogatás, a szimbolika, a nemiség, a természetismeret (természetről való tudás és valóságismeret) mind részeit képezték az arős sátánista közösségnek. Gyakorlatilag a magyar az egy sátánista hagyományokra építkező közösség volt és ezért kellett elbuknia, mert a természet tövényei szerint az ilyen birodalom nem maradhat fenn. Más kérdés hogy azok akik elpusztították a magyar nemzetet, maguk is sátánimádókká váltak és még borzalmasabb rejtett világbirodalmat kezdtek el építeni: a zsidó sátánizmus világuralmát.
---
Alapjaiban tévedtem a magyar nemzetet illetően. És most már a bőrömön megtapasztaltam hogy mennyire is gonosz ez a nemzet - még a sajátjaival is.
De másik sem különb - félreértés ne essék ez a probléma világszerte ugyanaz. Csak most értettem meg a szarvas jelentését igazán.

No comments: