Tuesday 24 March 2015

a kempf vonal és ami mögötte van

Az öreg mégis körbevett olyanokkal akiknek az volt az alapfeladata, hogy engem félretereljenek, megállítsanak és vagy megöljenek.
Tehát az osztály amiben felnőttem és akikkel elkezdtem dolgozni alapból be voltak már állítva, azaz fel voltak készítve hogy nekem ott tegyenek keresztbe ahol tudnak, hogy nehogy a "civil" életemben érvényesülni tudjak majd vagy népszerűségre tegyek szert, mert akkor sokkal könnyebb dolgom lenne ma.
Ezért ők állandóan erre edzettek. Még akkor is amikor már rég tudták hogyan ébredjenek fel hipnózisból és kövessenek valódi értékrendet - akkor is azzal foglalkozott pl az iko hogy nekem ellenálljon és a többi irányító között tábort tudjon építeni. A Masa irányította csoport gyakorlatilag végig azzal foglalkozott hogy ezt hogyan valósítsa meg. Első kézből tanulhatták meg azokat az alapértékeket amik valóban értékes életet tesznek lehetővé egymás mellett élve békésen - mégis a mai napig ők tudatosan immár, arra törtnek hogy - oké ezeket már ők is elismerik, de én azért marasdjak csak a pálya szélén elnyomva és kitaszítva és lehetőleg pusztuljak is el ha már megölni nem tudnak. Gyakorlatilag az Öreg velem neveltette fel és képeztette ki a saját ellenségeimet. És ezek az emberek mind az általános iskolából mind a középiskolábaól - egy két egyéni kivételtől eltekintve, akik megértették hogy mit próbálok képvisleni és véghezvinni - mind a mai napig ezzel foglalkoznak azzal a kivétellel hogy ők mára vágtak maguknak a mi kasszánkból egy szeletet amivel ki tudnak engem kerülni ha elvágom az anyagi forrásokat azok elől akik ellenem fordulnak. Sajnos  őket nem érdekli a mi célunk, őket sokkal jobban érdekli az hogy a hatalmat ők tudják megszerezni és nélkülem vigyék tovább a szekeret arra a merre ők akarják. És persze valahogy nem sajátították el a túlélésünket biztosító alapértékeket.
Ezért fontos elvágni őket és a cégbirodalmat amit én finsnszíroztam nekik és építettem fel nekik. Meg kell mutatni nekik hogy ha nem követik ezt a programot akkor tönkremennek és a pálya szélén fognak elpusztulni. Valamennyire azért követik, mert bizonyos kérdésekben rájöttek már hogy igazam van. De az iko miatt már halt meg ember a programban, akit ő vezetett rá arra burkolt módon hogy próbáljon engem megölni és ezzel egy időben megpróbálja a többieknek azt bizonyítani hogy én egy velejéig gonosz kegyetlen ember vagyok és burkoltan ezel akarta azt elérni hogy ne kövessenek engem.
mindezt azért mert nem a progam alapértékeit követi, hanem azt a mélyen beléjük vert szabályt, hogy enkem kitúrjanak és megöljenek ha tudnak.
Ez volt az Öreg utolsó rúgása belém.
De nem cska itt magyarországon képeztem ki embereket és valahogy a nagy számok törvénye alapján, meg azokon a területeken ahová nem ért el az öreg keze - sikerült olyanokat is kiképezni akik nem tartoztak a zsidó befolyás alá és más egészséges közösségek gyermekei révén, hamarabb megértették mit akarok véghezvinni és milyen problémákkal kell megküzdeni.
Szóval tulajdonképpen mostanában jöttem rá hogy szinte mindenki aki az öregtől került ki azt a feladatot kapta hogy vagy próbáljon meg elpusztítani, de ha nem alkalmas erre akkor legalább befolyásoló pozícióba kerülni felettem vagy hitelteleníteni a többiek szemében, hogy marginaluzálni tudajan a pálya szélére szorítva ne legyen körülöttem senki aki valódi segítséget adna.
És ezért ma ezket mind le kell vadászni, kivéve ha hajlandóak követni a programot és nem kikerülni engem ezzel. De ők ne követik ezt a programot és ezt még nyilvánosan is közlik: mindenkit szeretünk, de téged nem.
Nos az Öreg arra nem számított hogy amit alkotok az messze túl fog mutatni rajtuk és az ő céljaikon és így olyan nemzetközi tábort fog vonzani akik tényleg a mgukévá teszik, mert nincsenek a zsidó befolyás uralma alatt és még képesek tisztán látni mit csinál és mire törekszik ez a nemzetközi zsidóhorda.
Gyakorlatilag a feladat ma az hogy ezt a hordát a saját helyére szorítsa az emberiség még épelméjű része. Ha nem teszik meg azzal megássák asját sírukat, mert ez a horda bebizonyította hogy még akkor sem változtat irányt ha tényleg megértette hogy milyen alapértékekkre lehet építkezni és milyenekre nem - és akkor is a pusztításra és pusztulásra szavaznak ha a fene fenét eszik.
És ez alól egyik se kivétel. Senki. Sajnos.
Tehát most ők jönnek. Gyújtsatok máglyát nekik, alájuk.
CSányi, kenyeres, mogyi (mogyoró kornél) és a többi, a p-alya nő lemezének a figurái. Gyakolatilag szinte mindeki ebben a mocsokban. Ezért nincs ma sem semmilyen változás.
De építettem be biztosítékokat amiket most kérem hogy cselekedjenek.

No comments: