Sunday 29 March 2015

907 pozsonyi csata

A vér alapú szertartások tehát valódi kulcsot és erős bejáratot adtak a megfelelő szertartást vezetők és telepatikus adók ötvözésével. Annyira erőssé tették azokat a népeket akik használták hogy ilyen módon hatalmas területeket tudtak meghódítani. A szertartásokhoz viszont olyan áldozatok kellettek akik telepatikusan erősek voltak mint adók és kellett legalább egy olyan aki nagyon erős volt mint vevő. Az egész ceremóniát így távolból tudta felügyelni és az ottlévők elméjét befolyásolni egy kisebb titkos kör akiket általában Nagyúrnak, Úrnőnek szólítottak. A mai szexpiacon gyakorolt szadista vagyis domina "játékok" őrzik ennek a szimbolikus neveit.
---
"Nem tudom a neveket, mindet - én csak leadom nekik a rendelést és ők elintézik amit kérek. hogy hogyan azt nem tudom." - mondja kovácsevics ártatlan képpel - persze hogy hazudott. "Cserébe meg immunitást kértek a rendőrségi ügyek tekintetében meg ezt azt. Nem is kértek sok pénzt egyébként." - hahaha tipikus kgb szemfényvesztés, rá lettek szoktatva, kondícionálva hogy igen szerény körülmények között éljenek. kovácsevics nem tudta hogy én tudom. És ez adott okot a gyanúra, hogy nem ő a fő stratéga mert annyira átlátszóan hazudott hogy ő nem lehetett. nem ismerte fel a tényt sem hogy átlátok rajta.
---
A 907-es pozsonyi csata anyagát nagyon is tanították a West Point-on. Tudom mert ott voltam a 80-as években. ma már lehet hogy nincs az anyagban.
A csata egy technikai és stratégiai mestermunka volt. És okkult mestermunka is amire most kifejezetten ki akarom hegyezni a dolgot. A magyar közösség akkoriban nagyon erős volt mert a spirituális vezetők tudták a határokat a véráldozatok bemutatása terén és ismerték a hagyományt. Ismerték a közös tudatot és ismerték az irányításának a lehetőségeit is. De nyugaton is erősödött egy ilyen vér alapú közösség sőt ők már a tudat manipulációjának egy sokkal brutálisabb szörnyetegét is megnyergelték és ez a pénz alapú hitre épülő anyagi előny kihasználása. A magyarok akkoriban viszont annyival többet tudtak a vér alapú áldozat bemutatásának kereteiről és pluszban a természet egyéb törvényszerűségeiről, katonai stratégiákról, hogy egy háromszoros mennyiségi túlerőben lévő és technikai túlerőben is lévő sereget porrá vertek megölve két nagyon erős spirituális vezetőjüket is. Igaz a csata komoly áldozatot követelt a magyar oldalról is Árpád és egyik fia szintén odaveszett a csatában.
A dolog ezért érdekes, mert ott a sátánista vér alapú spirituális közösség (amely akkor még a szeretet törvényeit is valamennyire magában foglalta, mert a mértéket megtartották) csapott össze a pénzhit és a sátánista vér alapú nyugati közösséggel, melyben az előbbi maradt felül.
Ugyanekkor a nyugati stratégák felismerték hogy az erő itt nem a legbölcsebb dolog amivel győzni tudnának, hanem a beszivárgás és a spirituális vezetők kiiktatása az egyetlen megoldás. 100 év múltán teljes sikert arattak és Koppány testrészeit a négy égtáj felé kiszögezve jelezték a még megmaradt sámánistáknak - sátánistáknak hogy a vezetőtök a Nagyúr halott.
A pénzhitre alapozott nyugati típusú sátánimádat gyakorlatilag innentől eluralkodott nemcsak európán de az egész világon. A fő képviselői nagy számban a zsidóság nemzetközi hálózatából kerültek ki akik maguk alá gyűrték a sámánizmus véráldozati alapú képviselőit is, kit megvettek, kit megöltek.
Mára egy borzalmas szörnyeteggé nőtte magát ez a pénz alapú sátánista szörnyeteg - azzá a bestiává ami tulajdonképpen ahogy elnézem a bolygó pusztulását hordja magával. A vér alapú áldozati sámánizmusnak voltak régebben korlátai amik igen szigorú szabályok közé szorították az áldozati bemutatást. A mai kgb-cia-mosszad alapú sátánizmusnak ehhez már sokköze nem volt. Összekeverték az egyéni élvezethajhászással és kegyetlenkedéssel és ilyen módon a szertartások és az egész folyamat összhatása hosszú távon a közösség pusztulását és a mesterek, vagy nagyurak pusztulását is magával hozta.
A pénzhitre alapuló sátánizmus viszont egy sokkal rombolóbb folyamatot indított el a világban ami végül is olyan méretű szörnyeteggé vált amihez képest a véralapú sátánizmus csak egy rendetlenkedő kisgyerek. Az exdériék is ennek a szörnyetegnek a szolgái és katonái. Ő speciel távol tartja magát a vértől csak a technikai oldalon szolgálja őket, de a pénzhit vezérli és pontosan így működve alkot borzalmas romboló egyveleget ez a struktúra. A véráldozat ugyanis a mai napig része a zsidó világuralomra törekvő csoportoknak. Aranytálban fogják fel az áldozat vérét, ha meg tudják oldani hogy ne legyen tanú vagy következmény. Mert ma már a saját közösségük előtt is rejteniük kell a dolgot - legalábbis a tenni szándékozó még valamilyen emberi alapokon álló rész elől. Ha ezt nem tudják megoldani akkor csinálnak egy háborút vagy bombatámadást amit felkínálnak áldozatként és megtartják a nagyurak a szeánszukat.
Ezzel a struktúrával vívja a végső csatáját az emberi faj. Ugyanis ez tényleg el fogja pusztítani az egész bolygót, ha győzedelmeskedik.
---
J visszament. Szólt is hogy ő nem bírja tovább. Ütötték, rúgták, nyírták az idegeit egészen addig a pontig amíg nem bírta tovább. Lemondtam róla. Ekkor jött A. Ő mondta hogy ő megpróbálja, hogy ő lát még reményt. Végül is igazat adtam neki. És ha igaza volt akkor segítettem is felkészülni. Még ma is basztatják őket csakúgy mint ahogyan engem is. Bár ma már csak a déri féle technikai vonalnak van bátrosága ehhez mert az személyteen és nehezebben találom meg őket. De megtalálom őket. Mind. És azokat is akik J-t és A-t manipulálják és kínozzák - akármilyen szines tetkók és képek mögé bújnak el és akármilyen aranytálat tatanak a vér alá. Megölöm őket mind.
---
És A. kihozta megint. A azért kapott zöld utat a mosszados szarházi banda felől, mert ő könnyen irányítható ilyen szempontból. Ezért nem hagyták J-t élni, mert ilyen módon A-val őt is manipulálni tudják ma. S engem csak azért vontak bele ebbe a folyamatba hogy ők maradhassanak nyeregben és nyerjenek két olyan erős adót mint A. és J. de úgy hogy ne hasson rájuk az én befolyásom hanem ők tudják őket manipulálni. A. a gyengébb mind megértés mind pszichés tekintetben, J. már többet lát. Együkük sem olyan erős mint én, de elég erősek ahhoz hogy fontosak legyenek. J.-t elszigetelték tőlem, mert a betegség kártyával próbálták szadizni hogy el tudják adni a szarjaikat és tovább tudják pusztítani a népet miközben nyomják ki belőlük a pénzt. nem ismerik fel J. igazi jelentőségét, mert a mosszad intel közepét közben mi levágtuk. A.-ugyanez. Őt könnyebben tudják irányítani az angyalkás ügyeikkel. És a mítikus gondolkodással. Amíg nem épül fel az emlékezetük addig igen könnyen manipulálhatók lesznek ilyen téren. A mosszad ma is támadja az ilyen spirituálisan erős embereket csak ma már nem tudják ezek szerint olyan könnyen elhurcolni őket a sátánista táboraikba. Vagy ki tudja, nem követem ezt az ügyet sem. J. elzárkózik tehát könnyen lehet hogy őt megnyerték maguknak. A. hát nem tudom... majd az idő megmutatja. Megmaradtak bizonyos dolgai, pl a testfestés. Voltak jelek amiket mutattam neki hogy rajzolja magára és akkor emlékeztetni fogja a felkészítésre és hogy vannak kint akik szeretik és hogy rajzolja azokat J-re is nem baj ha nem tudja mit jelent de hatni fog akkor is. meditáltunk ilyen jelek felett együtt.
---
Ez a harc lesz a végső.
---
Miután bejutottam a rendőrkapitány irodájába nagy cirkusz után és meghallgatott. A végén gyanús lett számomra. Pontosan imserte a szertartást és tudta mi történt. Igazából csak arra volt kíváncsi hogyan szökhettem meg. Nem gondolta hogy veszélyt jelenthetek rá nézve. Bezárta az ajtót ugyan de a kulcs a zsebében volt. Meg akart folytani egy zsinórral, mintha felakasztottam volna magam a radiátorra, ez bevált módszer volt itt a Bajai kapitányságon, nem én lettem volna az első és valószínűleg az utolsó sem. Jó pár embert eltett már láb alól ez a potrohos szarláda. De most velem ráfaragott. Az utolsó pillanatig nem akartam elhinni hogy mire készül. De aztuán cselekedtem. Kivettem a kulcsot a döglött tetem zsebéből, és a kiképzésnek köszönhetően nyugodtan elsétáltam a WC-re lemosni a vért a pofámról, elég nagy darab volt és izmos is. Miután megmosakodtam kisétáltam a kapitányságról. A kulcsot eldobtam egy kukába. Még az ujjlenyomatokat sem töröltem le róla.
Pár nap elteltével csodálkoztam hogy semmi sem történt. Elsétáltam arra és kit látnak szemeim? Hát ő sétál velem szemben. Ráköszönök, s visszaköszön csodálkozva: Ismerem magát? maga a rendőr kapitány nem? De, de. S ment tovább. Nem ismert meg. Rájöttem hogy ez már egy helyettesítő. Kérdem a többieket hogy nem vettek-e észre valamit a kapitányon valami furcsát. Azt mondják nem. Kérdem dolgozott-e tegnap tegnapelőtt. Azt mondják hát nem volt benn két napig, de ilyen volt már máskor is.
Ennyi.
Ekkor kértem meg Harcsa Veronikát hogy ha már annyira csinálni akar valamit akkor szivárogtassa ki a maszkkészítés és a hangszál manipulációjának a karakterépítésnek és helyettesítésnek a módszerét. Kidolgoztuk a stratégiáját és néhány figuráját, miközben kiképeztem egy csomó mindenre.
Nem hitték el hogy az már nem ugyanaz az ember.
Minden ilyen probléma után újra nekiveselkedni és megmutatni hogyan kell ezt megoldani és megint újabb évek teltek el mire megértették hogy tényleg megöltem a kapitányt mert ki akart nyírni, mert feljelentést akartam tenni és megszöktem egy sátánista táborból aminek ő is tagja és profitálója volt.
És ma is csak az internetnek írom ezeket a sorokat, mert a legtöbb hullaféreg csak a sört zabálja meg a kurvákat hajtja az állami pénzen, meg gyerekeket baszik mert még mindig nem ébredt fel a nagyérdemű publikum a valóságra és nem nyitotta ki a szemét.

No comments: