Friday 2 January 2015

Bushido

- "You killed them all? Why?"
- "The Old man told me to do it."
- "Why?"
- "I was not sure if the spirit of bushido dies with us or lives outside of us. I wanted to know. ... He told me to kill them all so I would have known."
- "Oooh my god. You are all insane."
---
- "The spirit of bushido came back from europe. It cannot be killed away." "It came back with you."
- "Than now you know it. Never ever kill any of them who live by it. Or else I'll come back for you."
- "I won't. I promise. I suffered so much it cannot be told by words."
---
 A bushido nem hazudik.
---
- "Na ki nyert? Te nyertél ugye?"
- "Nem. Ő nyert."
- "Maradj már - hát mindenki látta, hogy leütötted, meg se mozdult szinte a keze."
- "De rosszul mozdultam..."
- "Ne dumálj, jössz velünk. Te vagy a jobb."
---
- "Nem hiszik el. Most mit csináljak?"
- "Dolgozz nekik."
---
Évekkel később egy jakuza látogatta meg őket. Megkérdezték. Megmutatták a videót.
- "No ön szerint ki nyert?"
- "A jobb oldali."
- "Miért? hiszen el se találta, szinte meg se mozdult a keze..."
- "A jobb oldali nyert. Ha igazi karddal vívtak volna a bal oldali halott lenne."
Csalódott morgás volt a válasz. Cs.L. Maga elé morgott:
- "Rossz lóra tettünk."
A jakuza meghajolt a videó előtt.
- "Talán ismeri személyesen is?"
- "Már láttam korábban ezt a harcost. Láttam harcolni és ölni. Ő a bushido nagymestere. Senki nem képes őt legyőzni."
---
A valóság megmutatja ki hazudik és ki nem. Én mindig és mindenkor hajlandó vagyok az életemet feltenni arra amit biztosan tudok. Ezért tudtam véghezvinni azt amit véghezvittem. És végrehajtom amit elkezdtem. Ha egyedül maradok akkor a végleges megoldást.

No comments: