Saturday 16 November 2013

FAKEalia

Hahaha. Fake world, fake woman, fake man, fakealia. Mennyire faraszto ez...
Igaza volt. Ugyanezt kellett volna nekem is tennem. "Inditottam vulkant, csinaltam foldrengest, oltem, szerettem, repultem, kiprobaltam minden jot, rosszat - mar csak egy dolog van amire kivancsi vagyok: a halal." "En nem is tudnek ott elni, az a tudatallapot mar nem nekem valo, nem akarom vallalni azt a kinlodast."
Es elment. Elvitt magaval meg harom ellenfelet is. Segitett. Nem akart visszajonni ide. Igaza volt. El kell ismernem. En sem akartam visszajonni. A teton hagyott emlekezteto is egy gunyos, fajdalmas valami. "Na, amikor legkozelebb erre jossz majd egy kis nyekergo, gatlasos, faszvero leszel."
Jatszottunk a pszichologiai profilokkal - evekbe telt mire talaltak egy kozelitoen hasonlo profilt. Kicsit gyorsabbak voltak mint szamitottam. Ujra visszadobtak. Tervezetten ment minden. Kiveve a szart ami ugy omlott es omlik a nyakamba mint az ozonviz.
India spent it's money on the phone. Telepathic communication system a'la Mars.
Megis itt vagyok. Csak azert amiert belementem ebbe az egeszbe: azok miatt akik szamitottak ram es akikre en is szamithattam, akik megtettek amit meg tudtak tenni.
Picsaba.

No comments: